.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آقاي دهن‌لق پشت صحنه اصلاحات را لو داد

کیهان در ستون ویژه های خود نوشت:

آقاي دهن لق پشت صحنه جبهه اصلاحات را لو داد

مصاحبه عضو شوراي مركزي حزب منحله مشاركت با روزنامه اعتماد كه در آن به طور تلويحي به تلاش جبهه اصلاحات براي براندازي نظام اشاره كرده بود، با استقبال و ذوق زدگي ساير گروه هاي ضد انقلاب خارج نشين روبرو شد.

علي شكوري راد كه برخي از مدعيان اصلاحات با كنايه به او لقب «دهن لق» داده اند در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفته بود؛

«به عقيده ما، اصلاح طلبي، اصل و بناي حركت و مبارزه براي بهبود اوضاع جامعه است، اما وقتي اين راه به بن بست برسد، نه اينكه رهبران اصلاح طلب بخواهند به سراغ انقلاب يا براندازي بروند، بلكه وقتي اصلاحات به بن بست رسيد، يا بايد به وضع موجود رضايت داده شود يا مبارزه به دليل تصلب حكومت به سمت براندازي يا انقلاب سوق پيدا مي كند اين يك قصد يا تصميم نيست كه مسئول يا متولي داشته باشد. يك جبر است، يك اقتضاء است، خواه و ناخواه اتفاق مي افتد. اين براندازي هم گاهي در حد براندازي حاكمان است و گاه به براندازي كل نظام منجر مي شود.»

در بخش ديگري از اين مصاحبه طولاني خبرنگار از وي مي پرسد؛ نظر شما درباره عبارت «براندازان فرنگ نشين چيست» كه درباره برخي منتقدان خارج از بدنه اصلاحات به كار برده مي شود؟ و آقاي دهن لق كه مي داند اين واژه باعث عصبانيت گروه هاي ضد انقلاب و هم پيمان جبهه اصلاحات در فتنه 88 شده است و مخصوصا داد سازمان منافقين و بهايي ها را درآورده است، در پي دلجويي از گروه هاي ياد شده برآمده و مي گويد؛

«اين عبارت در نامه اي كه براي تبريك تولد آقاي خاتمي نوشته شده بود، بيان شد و خيلي افراد هم به آن اعتراض داشتند و قرار بود كه اين عبارت حذف شود و به نظر من عبارت خوبي نبود» و بلافاصله اضافه مي كند كه حزب مشاركت با گروه هاي برانداز مقابله نخواهد كرد و مي گويد «حزب ما وظيفه اي براي مقابله با معارضين نظام ندارد»!

گفتني است اين بخش از مصاحبه شكوري راد كه در آن ماهيت ضد انقلابي و براندازانه حزب مشاركت و جبهه اصلاحات را نه فقط نفي نكرده بلكه تلويحا بر آن تاكيد ورزيده است، با استقبال فراوان گروه هاي اپوزيسيون خارج كشور روبرو شده است و اين استقبال در حالي كه بيش از يك هفته از مصاحبه ياد شده مي گذرد، همچنان ادامه دارد.

برخي از جريانات ضد انقلاب نظير سلطنت طلب ها ضمن استقبال از نظر شكوري راد، وي را يك مهره دست چندم در حزب مشاركت معرفي كرده اند كه نمي توان روي اظهارات او حساب ويژه اي باز كرد.

از سوي ديگر اظهارات شكوري راد با انتقاد درون گروهي شديد مدعيان اصلاحات به وي روبرو شد و از روزنامه اعتماد نيز به خاطر انجام و انتشار اين مصاحبه گلايه شد. اين در حالي است كه به نظر مي رسد مصاحبه مورد اشاره با هدف تلطيف روابط گروه هاي داخلي فتنه با دنباله خارجي آن انجام شده باشد و شكوري راد با اين انگيزه براي مصاحبه انتخاب شده است كه در ميان هم حزبي هاي خود به «دهن لق» و كسي كه از هوش سياسي لازم براي تشخيص شرايط برخوردار نيست، شناخته مي شود.


 

 

دولت انگليس خطاب به اسرائيل؛ عليه ايران رجز نخوانيد

انگليس اخيراً سرجان سايرز، رئيس ام آي-6 را به منظور توجيه نتانياهو براي توقف رجزخواني هاي اسرائيل عليه ايران به تل آويو فرستاده است.

گوردون داف از كهنه سربازان نيروي دريايي آمريكا در جنگ ويتنام و سردبير ارشد نشريه «ويتران تودي» در گزارشي تحليلي با اعلام اين موضوع، از درماندگي رژيم صهيونيستي در مقابل ايران خبر داد و تهديدهاي تل آويو را طبل توخالي خواند.

داف در گزارش خود از مخالفت جدي انگليس با هرگونه حمله اسرائيل به ايران خبر داده و درباره محدوديت هاي نظامي تل آويو براي يك عمليات نظامي مي نويسد؛ اين گونه طرح ريزي شده است كه حمله اسرائيل از آذربايجان انجام شود اما تلاش هاي ديپلماتيك از سوي تهران «اين در را براي حمله اسرائيل بسته است.» پرواز مستقيم از روي عربستان سعودي تنها انتخابي است كه براي اسرائيل باقي مي ماند. هر راه ديگري، تركيه و عراق با 4500مايل «پرواز بر آب هاي آزاد» غيرممكن است.

تركيه در مذاكرات اخير خود با ايران، اين كشور را در تلاش خود براي پايان دادن به بن بست هسته اي حمايت كرده است و نمي خواهد به عنوان «راه صاف كن» توسعه طلبي اسرائيل عليه اسلام ديده شود.

عراق هم اخيراً با ايران مذاكره داشته است و با يك دستور 4 ميليارد دلاري براي سلاح هاي روسي پيشرفته به توانايي هاي دفاع هوايي خود افزوده است، هم دفاع هوايي و هم هواپيماهاي جنگي پيشرفته.

داف افزوده است؛ سامانه هاي موشكي كه ايران در اختيار دارد براي پايين آوردن هرگونه هواپيماي اسرائيلي يا ديگر هواپيماها، حتي موشك هاي بالستيك يا كروز كه از فاصله صدها متري به ايران نزديك مي شوند كاملاً كارآمد هستند.

داف در پايان خاطر نشان مي كند ايران به دليل تبحر در جنگ نامتقارن ضربات بسيار سختي به آمريكا و اسرائيل وارد خواهد كرد و هيچكس خواهان چنين منازعه اي نيست.


 

 

صادق صبا: رضايت ندهي از انگليس اخراجت مي كنيم!

«جرج انت ويسل» مديركل شبكه خبري دولت انگليس -بي.بي.سي- در مقابل نمايندگان پارلمان اين كشور اعتراف كرد كه آزار جنسي كودكان يكي از جرايم دامنه دار و رايج در اين شبكه است. به نوشته روزنامه انگليسي تلگراف، مديركل بي بي سي گفت، در حال حاضر دستكم 9 تن از كاركنان اين شبكه به سوءاستفاده جنسي از كودكان متهم شده اند و افزود؛ اتهام آنها با توجه به شناسايي اين عده از سوي كودكاني كه مورد آزارجنسي قرار گرفته بودند به اثبات رسيده است.درپي پخش يك برنامه مستند از سوي شبكه انگليسي «آي.تي.وي» تعداد بيشتري از كودكان قرباني شده در اين جنايت به دادگاه مراجعه كرده اند.

يكي از كساني كه به دهها فقره از فريب كودكان و سوءاستفاده جنسي از آنان متهم است و از سوي قربانيان شناسايي شده است «جيمي سويل» از مشهورترين چهره هاي بي بي سي است كه سال گذشته در سن 84 سالگي درگذشته است.

رسوايي اخير شبكه انگليس و تعداد زياد كودكان قرباني شده در اين جنايت، نگراني گسترده اي را در ميان مردم انگليس و مخصوصا اهالي لندن در پي داشته است.

والدين تعدادي از كودكان قرباني با اجتماع در مقابل دفتر بي بي سي در لندن خواستار استعفاي مديركل اين شبكه و بازداشت عوامل اين جنايت شدند. در اين اجتماع پدر يكي از كودكان قرباني با فرياد خطاب به دولت انگليس گفت؛ بايد اين ف... خانه را تعطيل كرده و به اماكني كه رسما براي اينگونه مراكز درنظر گرفته شده منتقل كنيد.

گفتني است سال گذشته نيز صادق صبا، از كاركنان باسابقه بي بي سي فارسي به چند فقره تجاوز به عنف به زناني كه در اين شبكه به كار گرفته شده و يا درخواست كار در اين شبكه را داشتند، متهم شده بود كه گفته مي شود با دخالت سرويس اطلاعاتي انگليس و پرداخت جريمه و جلب رضايت شاكيان اين پرونده به طور موقت بسته شده است. توضيح آن كه قربانيان بي بي سي فارسي، زنان و دختران ايراني پناهنده بودند كه رضايت برخي از آنان با تهديد به لغو پناهندگي و اخراج از انگليس به دست آمده بود.


 

 

دستاورد حمله به عراق اجساد فرزندانمان بود

با نزديك شدن زمان انتخابات رياست جمهوري در آمريكا، بيانيه اي در چند صفحه با امضاي «ما 99درصد هستيم» در نيويورك، ايلي نويز و واشنگتن دي سي در سطح گسترده اي توزيع شده است. در اين بيانيه از «اوباما» و «رامني» با عنوان «بازيگران بي اختيار سياست» كه از سوي آيپك(لابي صهيونيستي) مديريت مي شوند ياد شده و با اشاره به برخي از جنايات مشترك جمهوريخواهان و دموكرات ها آمده است «نه اوباما و نه رامني نمي توانند نماينده 99 درصدي مردم آمريكا باشند. آنها نماينده اقليت يك درصدي هستند كه بدون وكالت از سوي اكثريت 99 درصدي بر آمريكا حكومت مي كنند». در اين بيانيه آمده است؛ «حمله به عراق، افغانستان و حمايت از اسرائيل غير از پرداخت هزينه جنگ توسط ماليات دهندگان و تحويل گرفتن جنازه فرزندانمان چه دستاورد ديگري براي مردم آمريكا داشته است؟». نويسندگان بيانيه با استناد به آمار مراكز حقوق بشري و از جمله مقاله جيمي كارتر رئيس جمهور اسبق آمريكا در روزنامه نيويورك تايمز، نوشته اند «طي 3 سال گذشته فقط در پاكستان 3365 غيرنظامي در حمله هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكايي كشته شده اند كه 276 نفر آنها از كودكان و زنان بوده اند».

گفتني است جيمي كارتر در مقاله خود كه روز 24 ژوئن 2012(4تيرماه91) در روزنامه آمريكايي نيويورك تايمز چاپ شده با اشاره به قتل عام غيرنظاميان و زنان و كودكان توسط هواپيماهاي بدون سرنشين آمريكايي در پاكستان و افغانستان و سومالي و يمن نوشته بود؛ «اين نظريه دولت آمريكا كه كشته شدگان توسط هواپيماهاي بدون سرنشين، تروريست و دشمن هستند، به يك قانون من درآوردي- NEW FANGLED- تبديل شده است. اين اقدام جنايت است و نتيجه آن كه خانواده هاي داغديده را به سازمان هاي تروريستي جذب مي كند و دولت هاي سركوبگر نيز، از اين اقدامات استفاده كرده، و سركوب مخالفان خود را توجيه مي كنند».

در پايان اين بيانيه آمده است: اگر مي پرسيد به رامني رأي بدهيم يا اوباما، پاسخ ما اين است كه «به هيچكدام».


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 8 آبان 1391
کیهان با پول بیت المال در حال فتنه گری است واقعا حیف شمال نیوز که از این رسانه فتنه خبر منتشر می کند .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.172 seconds.